lauantai 21. syyskuuta 2013

Elämäni aakkoset

Aamut ~ Rakastan aamuja kun ei ole kiire mihinkään. 
Ben&Jerry's ~ Parasta jäätelöä mitä tiedän!
CSI: Miami ~ Paras rikossarja mitä olen seurannut.



Dogsitter ~ Olen dogsitterinä Mikkelin 4:lla.
Elokuvat ~ Rakastan elokuvia!
Facebook ~ Paikka jossa tulee tapettua liikaa aikaa.



Geometria ~ Vihaan geometriaa kun olen siinä niin huono.
Hämähäkki ~ Minulla on hämähäkki fobia.
Isä ~ Tärkeä ihminen 



Joulu ~ Tunnelmallisin juhlapyhä.
Kiroileva siili ~ Siili on yksi lempieläimistä ja sarjakuvana ihan mainio!
Lenkkeily ~ Ihana tapa tyhjentää ajatukset koulusta ja muusta stressistä. 




Musiikki ~ Piristää surullisina päivinä, kohottaa fiilistä 
ja kappaleista tulee niin paljon muistoja mieleen!
Numerot ~ Minulla on ihan surkea numero muisti.
Onnellisuus ~ Pienet asiat tekevät minut onnelliseksi.

Mundial de la Musica


Pumi ~ Koirarotu jonka haluaisin omistaa.
Ratsastus ~ Haluaisin aloittaa ratsastuksen uudestaan!





Syksy ~ Kaunein vuodenaika ja silloin minulla on synttärit.
Thaimaa ~ Ollaan menossa hiihtolomalla Thaimaasaaseen ja odotan matkaa kovasti!
Uusi päivä ~ Sarja jota seuraan tv:stä mielellään.




Valokuvaaminen ~ Rakas harrastus!
We heart it ~ Voin selailla ja ihastella kuvia tunti tolkulla.
Xylitol ~ purkka.

Untitled





















Yö ~  Sillon saa nukkua ja yöllä on taivaalla kaunis tähtitaivas 
Zen cafe ~ Hyvä suomalainen bändi.
Äiti ~ Tärkein ja hyvin rakas ihminen 
Ö ~ En mä ötököitä pelkää, mut onhan ne ärsyttäviä varsinkin itikat kesällä.

quotes!




2 kommenttia:

  1. Tää olikin tosi kiva postausidea, pitäis ehkä kokeilla itsekin jos saan blogin taas heräteltyy jossain välissä XDD

    VastaaPoista
  2. Miusta on kiva tehä tämmösiä blogiin, kokeile ihmeessä itsekkin :)

    VastaaPoista